Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania i anulowania rezerwacji.
I. Rezerwacji pobytu w naszym obiekcie można dokonać poprzez :
* telefonicznie pod numerem telefonu 89 642 66 00 lub 533 381 401
* przesłanie rezerwacji drogą mailową na adres recepcja@naturamazur.pl
* przez stronę internetową
* osobistą wizytę w Recepji Hotelu
Po dokonaniu rezerwacji hotel prześle na wskazany przez Gościa ades e-mail pisemne potwierdzenie rezerwacji.
II. Warunki rezerwacji i anulacji dla Gości Indywidualnych
1) Hotel uznaje rezerwacje za gwarantowaną z chwilą dokonania przez Gościa przedpłaty za pobyt, zgodnie z zadeklarowanym czasem pobytu. Rezerwacja gwarantowana zachowuje swoją ważność do końca pierwszej doby hotelowej.
W celu zagwarantowania rezerwacji prosimy dokonać przedpłaty w wysokościu wskazanej przez Hotel na konto bankowe Alior Bank 04 2490 0005 0000 4600 4220 9322 JGT Majalis Sp. z o.o. (dawniej: Grażyna Tomczak) Warchały ul. Brajnicka 1, 12-122 Jedwabno lub podanie karty kredytowej, datę jej ważności, kod CCV oraz nazwisko okaziciela karty.
2) Jeżeli wpłata ma zostać wystawiona jako faktura VAT, prosimy o przesłanie numeru NIP w ciągu 24 godzin od dokonania przelewu. Bez tych danych wystawienie faktury na firmę nie będzie możliwe.
3) W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się Gościa w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona przedpłata przepada i nie podlega zwrotowi.
III. Uwagi i reklamacje
Wszelkie uwagi i reklamacje związane z rezerwacjami oraz dotyczące pobytu w Hotelu należy kierować na adres e-mail recepcja@naturamazur.pl
Będzie nam brdzo miło gościć Państwa w naszym Hotelu, zachęcamy do stałego korzystania z naszych usług.